Norint išugdyti įvairias vaikų kompetencijas, būtina vaikus įtraukti į aktyvų, mąstyti verčiantį mokymąsi. Ugdymo turinio parinkimo ir pritaikymo vaikams sėkmė ypač priklauso nuo mokytojo pasirengimo kryptingai ir įdomiai įgyvendinti veiklas, apgalvoti kūrybišką metodų pritaikymą, didelį dėmesį skiriant refleksijai ir mokinių aktyvumui ugdant kitaip, netradiciškai.

Mokytojai ugdymo procese taiko įvairius metodus, kurių įvairovė ir gausa leidžia pasirinkti pačius įdomiausius ir rezultatyviausius. Taikomi inovatyvūs ugdymo metodai pažadina vaikų smalsumą ir pažinimo džiaugsmą, aktyvina ir motyvuoja, skatina komandinį darbą bei dar didesnį norą mokytis. Mokytojai ugdomosiose veiklose naudoja kompiuterius, interaktyvias grindis, šviečiančius-išmaniuosius stalus, planšetes, projektorius, kartu su ugdytiniais eksperimentuoja, atlieka įvairius bandymus, stebėjimus ne tik grupėje ar kitose edukacinėse erdvėse, bet ir gamtoje. Tai padeda siekti geresnių ugdymosi rezultatų, padeda gerinti visas ugdytinių kompetencijas.

Sustabdytos akimirkos, organizuojant “Ugdymą (si) kitaip” ….